Страница 17 от 17

Re: Обновление на нашия сайт - www.palmi.bg

Публикувано: 29 апр 2018, 17:01
от Kiril Donov
В какъв смисъл? Да не би някак да успяваш да заредиш сайта?
Много съм ядосан, но съм с вързани ръце до понеделник. Но това няма да го оставя без последствия.

Re: Обновление на нашия сайт - www.palmi.bg

Публикувано: 29 апр 2018, 17:08
от plamen
Ами през линка в Стрингметео,влизам във форума.През заглавната страница на Палм Център не мога,дава ми фатал ерор.Това от телефона.

Re: Обновление на нашия сайт - www.palmi.bg

Публикувано: 29 апр 2018, 18:06
от Бобсъна
И аз през телефона не успявам...

Re: Обновление на нашия сайт - www.palmi.bg

Публикувано: 29 апр 2018, 19:02
от Монов
Сега виждам от един два дена през телефона не мога да влизам във форума от компа във вкъщи мога

Added in 53 minutes 12 seconds:
В онлайн магазина също не мога да влезна

Re: Обновление на нашия сайт - www.palmi.bg

Публикувано: 30 апр 2018, 00:31
от Kiril Donov
Току-що пробвах от телефона и влизам във форума без проблем. Дайте моля повече информация, какво съобщение получавате?

Проблемът със сайта ни е от петък, но програмистите на великите Мирчев Айдиас явно са отишли за риба. Въпреки рекламираната 24-часова поддръжка, никой не отговаря нито на телефоните, нито на заявките. Ще изчакам да видя какво ще ми отговорят утре, но ако не ме убедят, ще загубят в няколко хиляди пъти повече, отколкото ние сме загубили за тези няколко дни. В момента няма много коментари за тях, които да излизат напред в търсачките, достатъчно е само да отворя тема и да си опиша преживелиците и доста клиенти ще загубят. Но този път, ако сменям фирмата, ще внимавам да не ме усети въшливата конкуренция и пак да изкопира всичко от нас.

Added in 14 hours 39 minutes 57 seconds:
Сайтът ни вече работи, но все още не съм получил никакво обяснение или извинение от Seliton (Мирчев Айдиас).

Платихме си годишната такса още преди близо месец, но явно са пропуснали да го отразят в сайта ни, защото спря да работи в петък. След запитване от моя страна, уж го оправиха, но се оказа, че са оправили само административната област, но не и видимата част за клиентите. След това започна уикендът и всичките им служители просто се изпариха. Това е историята. Мислех ги за стабилна и сериозна фирма, но такова пестене на ресурси е много лош знак и не бих ги препоръчал на никого вече.

Added in 5 hours 56 minutes 17 seconds:
От Seliton ни се обадиха с извинения. Предложиха ни компенсация в размер на една годишна такса и нов ъпдейт и дизайн на сайта, за тяхна сметка.
Постъпиха професионално и съм доволен. Подаръците им са на стойност към 2 хиляди лева, но не смятам да се възползваме, поне не и от всичко. Аз вярвам, че всяка една фирма има нужда от средства, за да работи добре. Ако искаме да работят добре, трябва да си плащаме за услугите, не може всичко да ни е безплатно. Всички правят грешки, но е достойно за уважение, когато умееш да поднесеш извинения. Аз всъщност чаках извиненията, нашият бизнес се развива добре и финансовото изражение на подаръците им не ме интересува, но това показва, че са искрени. Споменавам го тук, защото така всеки ще го открива като информация за тази фирма.

За мен проблемът е приключен. Сега остава да видим, как ще ни накаже Гугъл за тридневния блокаж на сайта. Това е единственото сериозно последствие. Иначе сме пропуснали и петдесетина поръчки, но по-голямата част от нашите клиенти са завръщаши се такива, т.е. не поръчват за първи път, затова вярвам, че ще се върнат и ще си направят поръчките. Някои ги пратиха по имейл, други днес ни затрупаха с поръчки. Благодаря на всички за търпението!

Re: Обновление на нашия сайт - www.palmi.bg

Публикувано: 27 юни 2018, 23:49
от Kiril Donov
Работим по ъпдейта на нашия онлайн магазин. В новите версии на Селитон, вече има вградена функцията за известяване при нова наличност на продукт, който е бил изчерпан. Затова няма да прехвърляме специалната функция от сегашния ни сайт, която те бяха разработили по наша поръчка. Всъщност, те просто са я вградили в новите версии. Но заради това, че няма смисъл да плащаме да я прехвърляме от стария ни сайт в новия, няма да се прехвърли и информацията за желаните продукти, за които всеки клиент очаква известяване. Ето защо ще се наложи всеки отново да си добави желаните продукти, щом сайтът стане готов. Целта ми е да ползваме само стандартните функции, защото всяка допълнително разработена функция, която е само за нас, после значително усложнява преминаването към по-нова версия.

В новия ни онлайн магазин ще имаме и SSL сертификат от най-високото предлагано ниво, което ще гарантира по-сигурна криптирана връзка и по-добра защита на личните данни на нашите клиенти. Още обмислям, дали да сложим SSL сертификат и на форума.