Куриерските фирми - информация и актуални проблеми

Ако имате въпроси относно растения в Палм Център;
Ако имате излишни растения за размяна;
Други общи въпроси
Потребителски аватар
Kiril Donov
Engineer-agronomist, Master in Tropical and Subtropical Agriculture (Инженер-агроном, Магистър по Тропично и Субтропично Земеделие), founder of Nursery Palm Center - Plovdiv, Bulgaria
Мнения: 11617
Регистриран: 09 авг 2009, 12:48
Район: Асеновград (над инверсиите), Assenovgrad (above inversions!)
Местоположение: Асеновград (над инверсиите), Assenovgrad (above inversions!)
Надморска височина (m): 395
USDA zone: 7b
Абсолютна минимална t° (°C): -15.2 since 1995
Минимум последна зима (°C): -5.8 (March 1, 2018)
Любимо растение: Кокосова палма, Cocos nucifera
Любим плод: Durian - The King of all fruits
Любим климат: Екваториален (Humid Equatorial)
Has thanked: 34 times
Been thanked: 55 times

Куриерските фирми - информация и актуални проблеми

Непрочетено мнение от Kiril Donov » 28 окт 2016, 23:42

Понеже няма толкова жалка и трагична куриерска фирма като Спиди, от днес отново пускаме и Еконт за избор в сайта. Вече няма ден без проблеми със Спиди, те объркват дори и елементарни доставки и клиентите постоянно се оплакват.

Еконт са значително по-скъпи, но евтиното при Спиди нерядко излиза още по-скъпо. Вече почти всеки ден се случва да загубват пратки и да ги доставят след 3, 5 или дори 20 дни. Наглостта и безочието им обаче са безкрайни - когато клиентът откаже да получи пратка, която е забавена примерно седмица, Спиди ни я връщат, като ни задължават ние да платим разнасянето и в двете посоки. Независимо, че ни връщат умрели растения, те гледат да си вземат всяка тяхна стотинка. Машаала за чудовищната бюрокрация и за "чудесното" отнощение към клиентите!

Преди 2 дни една пратка от 3 растения и 9 кг, Спиди бяха я записали незнайно как като 600 кг. Клиентът отиде да си я получи от офиса им, а те му заявили, че дължи 300 лв. за доставка, защото пратката му била 600 кг. Нямам друго обяснение, освен че в Спиди работят само дебилни малоумници, защото няма как иначе служителите да носят пратката с една ръка, обаче да заявяват, че тежи 600 кг и да не се намери един здравомислещ служител, който веднага да вземе отношение и да реши проблема. След двудневни скандали, накрая се извиниха и оправдаха с компютрите, а клиентът си получи растенията. Не знам обаче какво им пречеше, в ерата на светкавичната комуникация, да вземат решението веднага и клиентът да си получи пратката без да загуби два дни.

Една клиентка, която онзи ден с огромна надежда си поръча Мангостийн за Пазарджик, успя с хиляди нерви да го получи чак днес, на третия ден след изпращането. Обади ми се по телефона и ми каза точно следното: "Искам да ви дам един приятелски съвет - повече никога не ползвайте Спиди".
Нямам какво повече да добавя.


Durian addicted (Durian is the King of all fruits)

Потребителски аватар
reimbrant
Запален експериментатор от града на Левски, колекционер на всякакви южни растения
Мнения: 1733
Регистриран: 29 май 2014, 00:14
Район: гр.Карлово
Местоположение: гр.Карлово и вилна зона между Сопот и Карлово
Надморска височина (m): 530
USDA zone: 8a/8b
Абсолютна минимална t° (°C): -16
Минимум последна зима (°C): -10
Любимо растение: Палми
Любим плод: смокиня
Любим климат: умерен с 4 сезона
Has thanked: 0
Been thanked: 9 times

Re: Куриерските фирми - информация и актуални проблеми

Непрочетено мнение от reimbrant » 29 окт 2016, 09:19

Преди няколко дни изпратих 8 кг. киви на наша колежка от форума от Русе/много и харесали миналата година и даже ме попита с какво съм ги поливал със захар ли/,и тя избра Еконд въпреки уверенията ми че са станали по скъпи От Спиди.Тя ми каза че просто Еконд е бил много удобен на първият етаж на зградата в която и е офиса.Сутринта е получила СМС ,но решила вечерта като слиза след работа да си вземе кашонът за да не хамалува нагоре,надолу.В един момент следобяда ми се обажда някаква жена и ми казва че е учудена от колета,не била поръчвала киви и не познавала Райчо,но го била отворила и си го платила та ме помоли да се обадя на нашият човек и да се свържат за да си оправят нещата.Станала е грешка със жена със същото име която се занимавала с цветя и служителят като видял името и Киви си помислил че са растения Киви и без да погледне товарителницата и връчил колета.Цената за доставка от Карлово до Русе е 7 лева за 8 кг. киви.Иначе приказката завършва с красив край/хепиенд/В офиса са и подарили кивито без да плаща и една стотинка дори и за транспорт,за сметка на фирмата,и за сметка на лековерният служител сигурно-някой трябва да изяде парсата.Та така понякога някоя грешка може и да е сладка.Сега спокойно на Райчо кивито ще полети за северна Ирландия,дано в самолета да не се изгуби багажа и да полети към Африка и да се чудят негрите какъв е този плод по дяволите, че и такива неща се случват. <453>


https://www.youtube.com/watch?v=Vy4CQOyQ-0k

Отговори
  • Similar Topics
    Отговори
    Преглеждания
    Последно мнение
  • New post Некоректни фирми и доставчици
    от Kiril Donov » 24 дек 2011, 16:11 » в Общи въпроси (Miscellaneous topics)
    29 Отговори
    9597 Преглеждания
    Последно мнение от Kiril Donov
    05 сеп 2016, 19:59
  • New post Проблеми с плододаването при смокините
    от Dora Staneva » 09 юли 2018, 19:41 » в Ficus carica (Смокини, Figs)
    3 Отговори
    129 Преглеждания
    Последно мнение от cybercop
    10 юли 2018, 08:47
  • New post Как да задавате въпроси за проблеми с растенията?
    0 Отговори
    36 Преглеждания
    Последно мнение от Kiril Donov
    20 юли 2018, 18:54

Върни се в “Общи въпроси (Miscellaneous topics)”